lørdag den 2. juli 2011

Blogspot.com

Jeg er ved at være godt og grundigt træt af Blogspot.com. Det forvolder mig igennem længere tid store vanskeligheder at lægge en kommentar hos jer andre og at besvare de kommentarer der lægges hos mig. Der er ikke noget problem i at lægge et indlæg ud, men kommentarer både her og der. Hvorfor skal det være så vanskeligt??? Gode idéer og fif? ...så om an. Jeg er TRÆT af de tekniske forhindringer jeg løber ind i på Blogger, men må selvfølgelig også retfærdigvis tilføje, at jeg ej heller er noget teknisk geni :-))

4 kommentarer:

  1. Helt enig, Blogger har været meget ustabil på det sidste. Jeg tror de har problemer! Og nyder min Wordpress blogs og ærger mig lidt over, at mit Poetiske Paradoks univers ikke ligger dér. Men vil jeg flytte? Nej! Jeg bliver på den tilsyneladende synkende skude og tror på bedre tider! Ship-o-høj og god dag! ;)

    SvarSlet
  2. Måske har jeg ikke været aktiv nok - for jeg har ikke oplevet uregelmæssigheder... Men der er intet, INTET mere frustrerende end teknik, der sætter ud! Nyd solen, hvis den er hos jer - for der kommer et uvejr mere ;o/

    SvarSlet
  3. Kære Lene.
    Jeg bliver lidt lettet over at høre, at du også har problemer med Blogger.
    Jeg var tilbøjelig til at tro, at det er mig der får trykket på noget forkert.
    Vil gerne tro, at det ligger uden for min kontrol :-)

    SvarSlet
  4. Kære Rina. Det er SÅ frustrerende. Solen har været her hos os også - meget gavmild har den været, og ifølge udsigten her vestpå, skulle vi gå fir af decideret uvejr. Håber, det holder stik, og håber, at uvejret ikke har fovoldt for store skader der, hvor du er :o)

    SvarSlet