onsdag den 13. juli 2011

Vinkler undersøges

Arbejder på en vinkel. Søger en vinkel Søger en vinkel der er min. Søger en vinkel, der er min rigtig meget. Så meget, at det bliver svært at se den for bare træer. Så meget, at jeg bli'r omtåget. De vælter ind over mig, så alt bliver tåget omkring. Tåget, flimrende, uklart, utydeligt. Det er ikke til at se det for bare træer. Ikke til at fange det ind. Det vil ikke fanges ind. Jeg tror det er sådan, det er. Det vil ikke. Ligesom den lille fyr. Men han blev. Han blev lige fanget ind i et tåget spind af bare træer. Men fri var han. Til at stikke af igen. Og det gjorde han så...

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at du fik den lille fyr at se - også selv om han løb igen, før du kunne fastholde et klart billede :o) Vi må nyde naturens magi i små dråber ....
    Klem!

    SvarSlet
  2. Sikke en gang tankespind Charlotte, sløret, tåget, men billedet blev næsten i vinkel, ikke en skarp vinkel men alligevel.......
    I kærlige tanker, god Onsdag aften.

    SvarSlet
  3. Hmmmm... Jeg bilder mig ind at jeg ved hvad du mener?! Det kan SÅ svært at få øje på den - hvad med hjerteenergiem? Jeg har været optaget af det, de gange du har skrevet om det? Ego'et Stikker næsen så langt at vi ikke kan se hvad hjertet vil... Kh

    SvarSlet
  4. Kære Gitte...naturen er ren magi, og jeg nyder dråberne...som her den lille fyr :-)

    Kære Michael...der er rigtig mange uskarpe vinkler her hos mig...også skarpe, men for pokker, hvor skal jeg lære at holde af alt det der er uskarpt :-)

    Kære Rina...Du har ret med egoet. Det vil så vældig gerne dominere hjertet. Hjerteenergien, det subtile. Det er det, jeg vil (egoet) vil, men det flyder. Det flyder i sin helt egen strøm, og det skal det vist bare. Jeg må overgi' mig...:o))

    SvarSlet