fredag den 29. april 2011

fredag aften

Al den teknik...nu har jeg altså brugt rigeligt med tid på at finde ud af det. -Og det jeg gerne vil finde ud af er: Hvordan søren får jeg alle med på listen af de blogs, hvor jeg læser med. Jeg kan se i mit betjeningspanel, at jeg har tilføjet mange, men slet ikke alle bliver offentliggjort...så jeg spørger bare: er der nogen, der har de viise sten til, hvordan jeg får alle offentliggjort på listen???

På forhånd tak!

Ellers et par travle dage...nye sko, blomsterindkøb, solen skinner og i aften skal jeg også se bryllup. Kom for sent til William og Katies, så ta'r det, jeg har set efterhånden adskellige gange med Andy Macdowell og Hugh Grant, som vist nærmere er et antibryllup. Men sød og morsom, og ikke mindst britisk. Bare for også at mærke lidt af den anglosaksiske ånd, der har bølget ind over landet fra the british kingdom. Det bølger helt ind i brystet med følelsen af storhed, pomp og pragt. Stor og magtfuld kultur med dybe rødder, som vi vel egenlig deler med dem på den anden side af kanalen.

Nå, jeg hár fundet min kanal for aftenen :-) God fredag aften!

4 kommentarer:

  1. Kære navnesøster, skal forsøge at forklare ;-)
    Du går ind under design, finder din blogliste, trykker rediger, så kommer din liste op, hernæst trykker du tilføj og vælger blogs, du læser fast, hvis det ikke kun¨er blogspots, så kan du vælge det felt, der hedder tilføj via webadresse. Håber det var det du spurgte om ;-)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Lige hvad der skulle til Charlotte navnesøster :o) TAK...det bli'r så meget nemmere at følge med nu :-)

    SvarSlet
  3. Jeg husker 'Fire bryllupper og en begravelse' som en dejlig film - ja, englænderne kan noget med film og med med storhed og pragt. I aften vil jeg giver 'Herskab og tjenestefolk' en chance.
    God søndag til dig, Charlotte!

    SvarSlet
  4. Ja englænderene kan virkeligt noget med film. Tog lige "Værelse med udsigt" lørdag, "herskab og Tjenestefolk" søndag. Blev grebet og inspireret, så det bleven meget engelsk weekend :-) Nu er en ny uge, og god start til dig på den!

    SvarSlet